Vše máme skladem a doručujeme do 2 pracovních dní.

  • Úvod |
  • Zákaznické centrum

Zákaznické centrum

Jak Vám můžeme pomoci?


Jak mohu zjistit stav svojí objednávky?


Pokud jste registrovaný uživatel, stačí se přihlásit do Vašeho profilu a v seznamu objednávek uvidíte stav Vaší objednávky.

Jestliže nejste registrovaný tak si připravte číslo objednávky a zadejte ho současně s e-mailovou adresou, přes kterou byla objednávka objednána do formuláře v odkazu.


Chci reklamovat zboží


POZOR! Reklamovat zboží je možná jen spolu s dokladem o koupi (fakturou) nebo objednávkou.

Pokud si nejste jisti zda je zboží potřeba reklamovat tak kontaktujte naše Reklamační oddělení, které můžete kontaktovat na e-mailu info@kuptounas.cz nebo telefonu +420 411 444 777. Do e-mailu je potřeba uvést číslo faktury a popis problému.

Když není o závadě pochyb tak prosím pokračujte na reklamační formulář kde se dozvíte postup reklamace.


Chci vrátit zboží


POZOR! Spolu se zbožím je potřeba vrátit i doklad o koupi (fakturu) a vyplnit „Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy“

Vrácené zboží zasílejte výhradně jen na tuto adresu:

KAMERAK.cz s.r.o.
Masarykova třída 78
41510 Teplice - Sobědruhy

Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.


Zboží jsem obdržel poškozené


Při doručení zásilky je nutné řádně překontrolovat jeho stav a kompletnost. Pokud dojde k jakýmkoliv nesrovnalostem nebo je zboží poškozené je nutné kontaktovat přepravní službu, která vaši zásilku doručovala a sepsat protokol o škodě a to nejpozději do 3 dnů ode dne doručení zásilky. Na pozdější uplatnění nelze brát zřetel.

Poškozené zboží poté zašlete na naši adresu, kde vám bude vyměněno:

KAMERAK.cz s.r.o.
Masarykova třída 78
41510 Teplice - Sobědruhy

Obdržel jsem jiné zboží, než jsem si objednal


Jestliže zjistíte, že jste si objednali jiné zboží, než jste původně zamýšleli a toto zboží je již doručováno (na cestě) k vám, nejjednodušším způsobem je nepřevzetí balíku od přepravce. Nepřevzatá zásilka bude přepravcem doručena zpět do našeho skladu, kde na ni bude vystaven dobropis a hodnota započtena s další vaší objednávkou nebo vám budou peníze poukázány na váš účet. Vrácení obnosu v hotovosti není možné.

V případě, že zjistíte záměnu zboží po rozbalení, kontaktujte naše obchodní oddělení emailem na info@kuptounas.cz a domluvte se na způsobu a termínu vrácení zboží, správné zboží vám bude zasláno obratem.

Pokud jste nenašli odpověd, tak nám napište.

Kontaktní formulář
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů, abychom vás mohli kontaktovat.

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Doprava zdarma
při nákupu nad 6000 Kč a platbou předem/Online

Dodání do druhého dne
při objednávce zboží do 11:30

Zboží skladem
V e-shopu najdete 100 % položek opravdu skladem

Česká firma
s heslem: Náš zákazník, náš pán

Nákup od výrobce
s produkty, které nikdo jiný nenabízí

Vrácení zboží
s prodlouženou možností ve 30denní lhůtě

Copyright © 2016-2024 KupTOuNas.cz. Všechna práva vyhrazena.